Last modified by Jan Šimeček on 2025/10/10 11:04

From version 13.3
edited by Petr Benda
on 2024/05/29 14:09
Change comment: Renamed from xwiki:Portál podpory.portal-podpory---zadavani-pozadavku-hlaseni-vypadku.WebHome
To version 16.1
edited by Jan Šimeček
on 2025/10/10 11:03
Change comment: There is no comment for this version

Summary

Details

Page properties
Parent
... ... @@ -1,1 +1,1 @@
1 -xwiki:portal-podpory.WebHome
1 +portal-podpory.WebHome
Author
... ... @@ -1,1 +1,1 @@
1 -XWiki.benda
1 +XWiki.simecek
Default language
... ... @@ -1,1 +1,1 @@
1 -en
1 +cs
Content
... ... @@ -1,15 +1,25 @@
1 1  {{toc/}}
2 2  
3 += Kontakty =
4 +
5 +Telefon: +420 777 251 715 (běžné problémy v pracovní dny od **8:00-16:00**, od **16:00-17:00** pouze výpadky a blokující problémy)
6 +
7 +E-mail: [[podpora@tritius.cz>>mailto:podpora@tritius.cz]]
8 +
3 3  = Nefunkčnost celého systému (systém vůbec neběží) =
4 4  
5 -* **v pracovní dny v době (8:00 - 16:00)**
11 +* **v pracovní dny v době (8:00 - 17:00)**
6 6  *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]]
7 7  *1. volat na podporu Tritia: +420 777 251 715
8 8  * **mimo pracovní dobu**
9 9  *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]]
10 10  
11 -= Zadávání požadavků =
17 += Portál podpory =
12 12  
19 +Dostupnost 24/7.
20 +
21 +== Zadávání požadavků ==
22 +
13 13  Pro vstup do **Portálu podpory klikneme na záložku**, která je dostupná přímo v systému Tritius. Tato záložka se zobrazuje pouze vybraným uživatelům z každé knihovny, kteří mají možnost k požadavkům přistupovat a zakládat nové.
14 14  
15 15  [[image:1709207498781-942.png||height="531" width="1000"]]
... ... @@ -44,9 +44,9 @@
44 44  
45 45  (obr. 5)
46 46  
47 -= Zobrazení uzavřených požadavků =
57 +== Zobrazení uzavřených požadavků ==
48 48  
49 -Na levé straně obrazovky klikneme na **tlačítko s ikonou trychtýře**. Otevře se nám okénko s filtry pro hledání, kde v roletce **Stavy** vybereme možnost **Zavřeno**. Poté volbu potvrdíme kliknutím na tlačítko **Potvrdit**.
59 +Na pravé straně obrazovky klikneme na **tlačítko s ikonou trychtýře**. Otevře se nám okénko s filtry pro hledání, kde v roletce **Stavy** vybereme možnost **Zavřeno**. Poté volbu potvrdíme kliknutím na tlačítko **Potvrdit**.
50 50  
51 51  [[image:1710163778729-177.png||data-xwiki-image-style-border="true" height="527" width="1000"]]
52 52  
... ... @@ -59,7 +59,7 @@
59 59  
60 60  (obr. 7)
61 61  
62 -= Přidělení přístupu do portálu podpory =
72 +== Přidělení přístupu do portálu podpory ==
63 63  
64 64  Záložka Portál podpory **není** uživateli **přidělována automaticky**. Přístup musejí nastavit pracovníci podpory **manuálně na žádost uživatele**. Každá organizace by si měla zvolit **jednoho uživatele jako zástupce**, který bude za organizaci komunikovat, požadavky usměrňovat a zakládat nové. U stávajících zákazníků by to měl ideálně být uživatel, který již zadával požadavky do starého portálu podpory. Pokud jste přístup do starého portálu podpory měli zařízený a **zatím vám nebyl přidělen přístup** do nového portálu podpory, **kontaktujte nás** na e-mailu **[[podpora@tritius.cz>>mailto:podpora@tritius.cz]]** a zašlete nám **uživatelské jméno** účtu, kterým se přihlašujete do Tritia a **na kterém chcete přístup nastavit**. Heslo k účtu **nezasílejte**.
65 65  
... ... @@ -67,9 +67,9 @@
67 67  
68 68  (obr. 8)
69 69  
70 -= Tipy a triky =
80 +== Tipy a triky ==
71 71  
72 -== Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku ==
82 +=== Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku ===
73 73  
74 74  V pravém dolním rohu **rozbalíme** kliknutím nabídku se jménem našeho uživatelského profilu a vybereme možnost **Upravit uživatelský profil**. Poté do okénka zadáme naše **aktuální heslo** a provedeme ověření kliknutím na **Ok**.
75 75  
... ... @@ -84,7 +84,7 @@
84 84  
85 85  (obr. 10)
86 86  
87 -== Vytváření snímků obrazovky ==
97 +=== Vytváření snímků obrazovky ===
88 88  
89 89  Pro vytváření snímků obrazovky můžeme použít aplikaci **Výstřižky**, která je přímo součástí Windows. Pomocí ní lze snadno udělat **snímek celé obrazovky** a rovnou ho uložit nebo zkopírovat jako obrázek bez nutnosti použití dalších nástrojů.
90 90  
... ... @@ -92,7 +92,7 @@
92 92  
93 93  **[[Výstřižky>>attach:vystrizky.mp4]]** (vid. 1)
94 94  
95 -== Přidávání snímků obrazovky k požadavku ==
105 +=== Přidávání snímků obrazovky k požadavku ===
96 96  
97 97  V okně s vytvářením nového požadavku klikneme na tlačítko **Nahrát soubor**. V průzkumníkovi souborů **vybereme snímek**, který chceme k požadavku nahrát, a klikneme na tlačítko **Otevřít**.
98 98