Changes for page Portál podpory - zadávání požadavků, hlášení výpadků
Last modified by Jan Šimeček on 2025/10/10 11:04
From version 15.1
edited by Petr Benda
on 2025/01/28 11:37
on 2025/01/28 11:37
Change comment:
There is no comment for this version
To version 16.1
edited by Jan Šimeček
on 2025/10/10 11:03
on 2025/10/10 11:03
Change comment:
There is no comment for this version
Summary
-
Page properties (2 modified, 0 added, 0 removed)
Details
- Page properties
-
- Author
-
... ... @@ -1,1 +1,1 @@ 1 -XWiki. benda1 +XWiki.simecek - Content
-
... ... @@ -1,15 +1,25 @@ 1 1 {{toc/}} 2 2 3 += Kontakty = 4 + 5 +Telefon: +420 777 251 715 (běžné problémy v pracovní dny od **8:00-16:00**, od **16:00-17:00** pouze výpadky a blokující problémy) 6 + 7 +E-mail: [[podpora@tritius.cz>>mailto:podpora@tritius.cz]] 8 + 3 3 = Nefunkčnost celého systému (systém vůbec neběží) = 4 4 5 -* **v pracovní dny v době (8:00 - 1 6:00)**11 +* **v pracovní dny v době (8:00 - 17:00)** 6 6 *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]] 7 7 *1. volat na podporu Tritia: +420 777 251 715 8 8 * **mimo pracovní dobu** 9 9 *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]] 10 10 11 -= Zadávánípožadavků=17 += Portál podpory = 12 12 19 +Dostupnost 24/7. 20 + 21 +== Zadávání požadavků == 22 + 13 13 Pro vstup do **Portálu podpory klikneme na záložku**, která je dostupná přímo v systému Tritius. Tato záložka se zobrazuje pouze vybraným uživatelům z každé knihovny, kteří mají možnost k požadavkům přistupovat a zakládat nové. 14 14 15 15 [[image:1709207498781-942.png||height="531" width="1000"]] ... ... @@ -44,7 +44,7 @@ 44 44 45 45 (obr. 5) 46 46 47 -= Zobrazení uzavřených požadavků = 57 +== Zobrazení uzavřených požadavků == 48 48 49 49 Na pravé straně obrazovky klikneme na **tlačítko s ikonou trychtýře**. Otevře se nám okénko s filtry pro hledání, kde v roletce **Stavy** vybereme možnost **Zavřeno**. Poté volbu potvrdíme kliknutím na tlačítko **Potvrdit**. 50 50 ... ... @@ -59,7 +59,7 @@ 59 59 60 60 (obr. 7) 61 61 62 -= Přidělení přístupu do portálu podpory = 72 +== Přidělení přístupu do portálu podpory == 63 63 64 64 Záložka Portál podpory **není** uživateli **přidělována automaticky**. Přístup musejí nastavit pracovníci podpory **manuálně na žádost uživatele**. Každá organizace by si měla zvolit **jednoho uživatele jako zástupce**, který bude za organizaci komunikovat, požadavky usměrňovat a zakládat nové. U stávajících zákazníků by to měl ideálně být uživatel, který již zadával požadavky do starého portálu podpory. Pokud jste přístup do starého portálu podpory měli zařízený a **zatím vám nebyl přidělen přístup** do nového portálu podpory, **kontaktujte nás** na e-mailu **[[podpora@tritius.cz>>mailto:podpora@tritius.cz]]** a zašlete nám **uživatelské jméno** účtu, kterým se přihlašujete do Tritia a **na kterém chcete přístup nastavit**. Heslo k účtu **nezasílejte**. 65 65 ... ... @@ -67,9 +67,9 @@ 67 67 68 68 (obr. 8) 69 69 70 -= Tipy a triky = 80 +== Tipy a triky == 71 71 72 -== Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku == 82 +=== Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku === 73 73 74 74 V pravém dolním rohu **rozbalíme** kliknutím nabídku se jménem našeho uživatelského profilu a vybereme možnost **Upravit uživatelský profil**. Poté do okénka zadáme naše **aktuální heslo** a provedeme ověření kliknutím na **Ok**. 75 75 ... ... @@ -84,7 +84,7 @@ 84 84 85 85 (obr. 10) 86 86 87 -== Vytváření snímků obrazovky == 97 +=== Vytváření snímků obrazovky === 88 88 89 89 Pro vytváření snímků obrazovky můžeme použít aplikaci **Výstřižky**, která je přímo součástí Windows. Pomocí ní lze snadno udělat **snímek celé obrazovky** a rovnou ho uložit nebo zkopírovat jako obrázek bez nutnosti použití dalších nástrojů. 90 90 ... ... @@ -92,7 +92,7 @@ 92 92 93 93 **[[Výstřižky>>attach:vystrizky.mp4]]** (vid. 1) 94 94 95 -== Přidávání snímků obrazovky k požadavku == 105 +=== Přidávání snímků obrazovky k požadavku === 96 96 97 97 V okně s vytvářením nového požadavku klikneme na tlačítko **Nahrát soubor**. V průzkumníkovi souborů **vybereme snímek**, který chceme k požadavku nahrát, a klikneme na tlačítko **Otevřít**. 98 98