Changes for page Portál podpory - zadávání požadavků, hlášení výpadků
Last modified by Jan Šimeček on 2025/10/10 11:04
From version 16.1
edited by Jan Šimeček
on 2025/10/10 11:03
on 2025/10/10 11:03
Change comment:
There is no comment for this version
To version 14.1
edited by Martin Mahr
on 2024/10/21 22:51
on 2024/10/21 22:51
Change comment:
There is no comment for this version
Summary
-
Page properties (2 modified, 0 added, 0 removed)
Details
- Page properties
-
- Author
-
... ... @@ -1,1 +1,1 @@ 1 -XWiki. simecek1 +XWiki.mahr - Content
-
... ... @@ -1,25 +1,15 @@ 1 1 {{toc/}} 2 2 3 -= Kontakty = 4 - 5 -Telefon: +420 777 251 715 (běžné problémy v pracovní dny od **8:00-16:00**, od **16:00-17:00** pouze výpadky a blokující problémy) 6 - 7 -E-mail: [[podpora@tritius.cz>>mailto:podpora@tritius.cz]] 8 - 9 9 = Nefunkčnost celého systému (systém vůbec neběží) = 10 10 11 -* **v pracovní dny v době (8:00 - 1 7:00)**5 +* **v pracovní dny v době (8:00 - 16:00)** 12 12 *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]] 13 13 *1. volat na podporu Tritia: +420 777 251 715 14 14 * **mimo pracovní dobu** 15 15 *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]] 16 16 17 -= Portálpodpory=11 += Zadávání požadavků = 18 18 19 -Dostupnost 24/7. 20 - 21 -== Zadávání požadavků == 22 - 23 23 Pro vstup do **Portálu podpory klikneme na záložku**, která je dostupná přímo v systému Tritius. Tato záložka se zobrazuje pouze vybraným uživatelům z každé knihovny, kteří mají možnost k požadavkům přistupovat a zakládat nové. 24 24 25 25 [[image:1709207498781-942.png||height="531" width="1000"]] ... ... @@ -54,9 +54,9 @@ 54 54 55 55 (obr. 5) 56 56 57 -= =Zobrazení uzavřených požadavků ==47 += Zobrazení uzavřených požadavků = 58 58 59 -Na pravé straně obrazovky klikneme na **tlačítko s ikonou trychtýře**. Otevře se nám okénko s filtry pro hledání, kde v roletce **Stavy** vybereme možnost **Zavřeno**. Poté volbu potvrdíme kliknutím na tlačítko **Potvrdit**.49 +Na levé straně obrazovky klikneme na **tlačítko s ikonou trychtýře**. Otevře se nám okénko s filtry pro hledání, kde v roletce **Stavy** vybereme možnost **Zavřeno**. Poté volbu potvrdíme kliknutím na tlačítko **Potvrdit**. 60 60 61 61 [[image:1710163778729-177.png||data-xwiki-image-style-border="true" height="527" width="1000"]] 62 62 ... ... @@ -69,7 +69,7 @@ 69 69 70 70 (obr. 7) 71 71 72 -= =Přidělení přístupu do portálu podpory ==62 += Přidělení přístupu do portálu podpory = 73 73 74 74 Záložka Portál podpory **není** uživateli **přidělována automaticky**. Přístup musejí nastavit pracovníci podpory **manuálně na žádost uživatele**. Každá organizace by si měla zvolit **jednoho uživatele jako zástupce**, který bude za organizaci komunikovat, požadavky usměrňovat a zakládat nové. U stávajících zákazníků by to měl ideálně být uživatel, který již zadával požadavky do starého portálu podpory. Pokud jste přístup do starého portálu podpory měli zařízený a **zatím vám nebyl přidělen přístup** do nového portálu podpory, **kontaktujte nás** na e-mailu **[[podpora@tritius.cz>>mailto:podpora@tritius.cz]]** a zašlete nám **uživatelské jméno** účtu, kterým se přihlašujete do Tritia a **na kterém chcete přístup nastavit**. Heslo k účtu **nezasílejte**. 75 75 ... ... @@ -77,9 +77,9 @@ 77 77 78 78 (obr. 8) 79 79 80 -= =Tipy a triky ==70 += Tipy a triky = 81 81 82 -== =Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku ===72 +== Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku == 83 83 84 84 V pravém dolním rohu **rozbalíme** kliknutím nabídku se jménem našeho uživatelského profilu a vybereme možnost **Upravit uživatelský profil**. Poté do okénka zadáme naše **aktuální heslo** a provedeme ověření kliknutím na **Ok**. 85 85 ... ... @@ -94,7 +94,7 @@ 94 94 95 95 (obr. 10) 96 96 97 -== =Vytváření snímků obrazovky ===87 +== Vytváření snímků obrazovky == 98 98 99 99 Pro vytváření snímků obrazovky můžeme použít aplikaci **Výstřižky**, která je přímo součástí Windows. Pomocí ní lze snadno udělat **snímek celé obrazovky** a rovnou ho uložit nebo zkopírovat jako obrázek bez nutnosti použití dalších nástrojů. 100 100 ... ... @@ -102,7 +102,7 @@ 102 102 103 103 **[[Výstřižky>>attach:vystrizky.mp4]]** (vid. 1) 104 104 105 -== =Přidávání snímků obrazovky k požadavku ===95 +== Přidávání snímků obrazovky k požadavku == 106 106 107 107 V okně s vytvářením nového požadavku klikneme na tlačítko **Nahrát soubor**. V průzkumníkovi souborů **vybereme snímek**, který chceme k požadavku nahrát, a klikneme na tlačítko **Otevřít**. 108 108