Changes for page Portál podpory - zadávání požadavků, hlášení výpadků
Last modified by Jan Šimeček on 2025/10/10 11:04
From version 16.1
edited by Jan Šimeček
on 2025/10/10 11:03
on 2025/10/10 11:03
Change comment:
There is no comment for this version
To version 17.1
edited by Jan Šimeček
on 2025/10/10 11:04
on 2025/10/10 11:04
Change comment:
There is no comment for this version
Summary
-
Page properties (1 modified, 0 added, 0 removed)
Details
- Page properties
-
- Content
-
... ... @@ -1,11 +1,5 @@ 1 1 {{toc/}} 2 2 3 -= Kontakty = 4 - 5 -Telefon: +420 777 251 715 (běžné problémy v pracovní dny od **8:00-16:00**, od **16:00-17:00** pouze výpadky a blokující problémy) 6 - 7 -E-mail: [[podpora@tritius.cz>>mailto:podpora@tritius.cz]] 8 - 9 9 = Nefunkčnost celého systému (systém vůbec neběží) = 10 10 11 11 * **v pracovní dny v době (8:00 - 17:00)** ... ... @@ -16,8 +16,6 @@ 16 16 17 17 = Portál podpory = 18 18 19 -Dostupnost 24/7. 20 - 21 21 == Zadávání požadavků == 22 22 23 23 Pro vstup do **Portálu podpory klikneme na záložku**, která je dostupná přímo v systému Tritius. Tato záložka se zobrazuje pouze vybraným uživatelům z každé knihovny, kteří mají možnost k požadavkům přistupovat a zakládat nové.