Naposledy změněno Jan Šimeček 2025/10/10 11:04

Od verze 17.1
změnil(a) Jan Šimeček
k 2025/10/10 11:04
Změnit komentář: Žádné komentáře k této verzi
Na verzi 14.1
změnil(a) Martin Mahr
k 2024/10/21 22:51
Změnit komentář: Žádné komentáře k této verzi

Summary

Details

Page properties
Autor dokumentu
... ... @@ -1,1 +1,1 @@
1 -XWiki.simecek
1 +XWiki.mahr
Content
... ... @@ -2,16 +2,14 @@
2 2  
3 3  = Nefunkčnost celého systému (systém vůbec neběží) =
4 4  
5 -* **v pracovní dny v době (8:00 - 17:00)**
5 +* **v pracovní dny v době (8:00 - 16:00)**
6 6  *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]]
7 7  *1. volat na podporu Tritia: +420 777 251 715
8 8  * **mimo pracovní dobu**
9 9  *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]]
10 10  
11 -= Portál podpory =
11 += Zadávání požadavků =
12 12  
13 -== Zadávání požadavků ==
14 -
15 15  Pro vstup do **Portálu podpory klikneme na záložku**, která je dostupná přímo v systému Tritius. Tato záložka se zobrazuje pouze vybraným uživatelům z každé knihovny, kteří mají možnost k požadavkům přistupovat a zakládat nové.
16 16  
17 17  [[image:1709207498781-942.png||height="531" width="1000"]]
... ... @@ -46,9 +46,9 @@
46 46  
47 47  (obr. 5)
48 48  
49 -== Zobrazení uzavřených požadavků ==
47 += Zobrazení uzavřených požadavků =
50 50  
51 -Na pravé straně obrazovky klikneme na **tlačítko s ikonou trychtýře**. Otevře se nám okénko s filtry pro hledání, kde v roletce **Stavy** vybereme možnost **Zavřeno**. Poté volbu potvrdíme kliknutím na tlačítko **Potvrdit**.
49 +Na levé straně obrazovky klikneme na **tlačítko s ikonou trychtýře**. Otevře se nám okénko s filtry pro hledání, kde v roletce **Stavy** vybereme možnost **Zavřeno**. Poté volbu potvrdíme kliknutím na tlačítko **Potvrdit**.
52 52  
53 53  [[image:1710163778729-177.png||data-xwiki-image-style-border="true" height="527" width="1000"]]
54 54  
... ... @@ -61,7 +61,7 @@
61 61  
62 62  (obr. 7)
63 63  
64 -== Přidělení přístupu do portálu podpory ==
62 += Přidělení přístupu do portálu podpory =
65 65  
66 66  Záložka Portál podpory **není** uživateli **přidělována automaticky**. Přístup musejí nastavit pracovníci podpory **manuálně na žádost uživatele**. Každá organizace by si měla zvolit **jednoho uživatele jako zástupce**, který bude za organizaci komunikovat, požadavky usměrňovat a zakládat nové. U stávajících zákazníků by to měl ideálně být uživatel, který již zadával požadavky do starého portálu podpory. Pokud jste přístup do starého portálu podpory měli zařízený a **zatím vám nebyl přidělen přístup** do nového portálu podpory, **kontaktujte nás** na e-mailu **[[podpora@tritius.cz>>mailto:podpora@tritius.cz]]** a zašlete nám **uživatelské jméno** účtu, kterým se přihlašujete do Tritia a **na kterém chcete přístup nastavit**. Heslo k účtu **nezasílejte**.
67 67  
... ... @@ -69,9 +69,9 @@
69 69  
70 70  (obr. 8)
71 71  
72 -== Tipy a triky ==
70 += Tipy a triky =
73 73  
74 -=== Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku ===
72 +== Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku ==
75 75  
76 76  V pravém dolním rohu **rozbalíme** kliknutím nabídku se jménem našeho uživatelského profilu a vybereme možnost **Upravit uživatelský profil**. Poté do okénka zadáme naše **aktuální heslo** a provedeme ověření kliknutím na **Ok**.
77 77  
... ... @@ -86,7 +86,7 @@
86 86  
87 87  (obr. 10)
88 88  
89 -=== Vytváření snímků obrazovky ===
87 +== Vytváření snímků obrazovky ==
90 90  
91 91  Pro vytváření snímků obrazovky můžeme použít aplikaci **Výstřižky**, která je přímo součástí Windows. Pomocí ní lze snadno udělat **snímek celé obrazovky** a rovnou ho uložit nebo zkopírovat jako obrázek bez nutnosti použití dalších nástrojů.
92 92  
... ... @@ -94,7 +94,7 @@
94 94  
95 95  **[[Výstřižky>>attach:vystrizky.mp4]]** (vid. 1)
96 96  
97 -=== Přidávání snímků obrazovky k požadavku ===
95 +== Přidávání snímků obrazovky k požadavku ==
98 98  
99 99  V okně s vytvářením nového požadavku klikneme na tlačítko **Nahrát soubor**. V průzkumníkovi souborů **vybereme snímek**, který chceme k požadavku nahrát, a klikneme na tlačítko **Otevřít**.
100 100