Změny dokumentu Portál podpory - zadávání požadavků, hlášení výpadků
Naposledy změněno Jan Šimeček 2025/10/10 11:04
Od verze 17.1
změnil(a) Jan Šimeček
k 2025/10/10 11:04
k 2025/10/10 11:04
Změnit komentář:
Žádné komentáře k této verzi
Summary
-
Page properties (2 modified, 0 added, 0 removed)
Details
- Page properties
-
- Autor dokumentu
-
... ... @@ -1,1 +1,1 @@ 1 -XWiki. simecek1 +XWiki.benda - Content
-
... ... @@ -2,16 +2,14 @@ 2 2 3 3 = Nefunkčnost celého systému (systém vůbec neběží) = 4 4 5 -* **v pracovní dny v době (8:00 - 1 7:00)**5 +* **v pracovní dny v době (8:00 - 16:00)** 6 6 *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]] 7 7 *1. volat na podporu Tritia: +420 777 251 715 8 8 * **mimo pracovní dobu** 9 9 *1. nahlásit výpadek na stránce [[https:~~/~~/vypadek.tritius.cz/>>url:https://vypadek.tritius.cz/]] 10 10 11 -= Portálpodpory=11 += Zadávání požadavků = 12 12 13 -== Zadávání požadavků == 14 - 15 15 Pro vstup do **Portálu podpory klikneme na záložku**, která je dostupná přímo v systému Tritius. Tato záložka se zobrazuje pouze vybraným uživatelům z každé knihovny, kteří mají možnost k požadavkům přistupovat a zakládat nové. 16 16 17 17 [[image:1709207498781-942.png||height="531" width="1000"]] ... ... @@ -46,7 +46,7 @@ 46 46 47 47 (obr. 5) 48 48 49 -= =Zobrazení uzavřených požadavků ==47 += Zobrazení uzavřených požadavků = 50 50 51 51 Na pravé straně obrazovky klikneme na **tlačítko s ikonou trychtýře**. Otevře se nám okénko s filtry pro hledání, kde v roletce **Stavy** vybereme možnost **Zavřeno**. Poté volbu potvrdíme kliknutím na tlačítko **Potvrdit**. 52 52 ... ... @@ -61,7 +61,7 @@ 61 61 62 62 (obr. 7) 63 63 64 -= =Přidělení přístupu do portálu podpory ==62 += Přidělení přístupu do portálu podpory = 65 65 66 66 Záložka Portál podpory **není** uživateli **přidělována automaticky**. Přístup musejí nastavit pracovníci podpory **manuálně na žádost uživatele**. Každá organizace by si měla zvolit **jednoho uživatele jako zástupce**, který bude za organizaci komunikovat, požadavky usměrňovat a zakládat nové. U stávajících zákazníků by to měl ideálně být uživatel, který již zadával požadavky do starého portálu podpory. Pokud jste přístup do starého portálu podpory měli zařízený a **zatím vám nebyl přidělen přístup** do nového portálu podpory, **kontaktujte nás** na e-mailu **[[podpora@tritius.cz>>mailto:podpora@tritius.cz]]** a zašlete nám **uživatelské jméno** účtu, kterým se přihlašujete do Tritia a **na kterém chcete přístup nastavit**. Heslo k účtu **nezasílejte**. 67 67 ... ... @@ -69,9 +69,9 @@ 69 69 70 70 (obr. 8) 71 71 72 -= =Tipy a triky ==70 += Tipy a triky = 73 73 74 -== =Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku ===72 +== Zasílání e-mailových oznámení při změně stavu požadavku == 75 75 76 76 V pravém dolním rohu **rozbalíme** kliknutím nabídku se jménem našeho uživatelského profilu a vybereme možnost **Upravit uživatelský profil**. Poté do okénka zadáme naše **aktuální heslo** a provedeme ověření kliknutím na **Ok**. 77 77 ... ... @@ -86,7 +86,7 @@ 86 86 87 87 (obr. 10) 88 88 89 -== =Vytváření snímků obrazovky ===87 +== Vytváření snímků obrazovky == 90 90 91 91 Pro vytváření snímků obrazovky můžeme použít aplikaci **Výstřižky**, která je přímo součástí Windows. Pomocí ní lze snadno udělat **snímek celé obrazovky** a rovnou ho uložit nebo zkopírovat jako obrázek bez nutnosti použití dalších nástrojů. 92 92 ... ... @@ -94,7 +94,7 @@ 94 94 95 95 **[[Výstřižky>>attach:vystrizky.mp4]]** (vid. 1) 96 96 97 -== =Přidávání snímků obrazovky k požadavku ===95 +== Přidávání snímků obrazovky k požadavku == 98 98 99 99 V okně s vytvářením nového požadavku klikneme na tlačítko **Nahrát soubor**. V průzkumníkovi souborů **vybereme snímek**, který chceme k požadavku nahrát, a klikneme na tlačítko **Otevřít**. 100 100