Nejčastější problémy
Výpadek internetového spojení
Chyba je způsobena nestabilním připojením k internetu.
Řešením je kontaktovat poskytovatele internetu.
Internal server error - 500
Chyba je způsobena instalací nové verze na serveru a přitom v prohlížeči je v mezi paměti původní stará.
Odstranění problému je jednoduché stačí současně stisknout klávesy CTRL+F5 pro odstranění kódu v mezipaměti prohlížeče.
Chyba pomalého připojení k internetu
Je potřeba zaškrtnout volbu : Příště se již neptat
a pak tlačítko Počkat.
Proxy error (chyba 402)
Po importu dat v rámci implementace nové knihovny v rámci sdíleného systému se výjimečně může objevit
chyba Proxy error (chyba 402). Okno se zprávou jen zavřete tlačítkem OK a pokračujte v práci.
Jen výjimečně je potřeba provést znovu přihlášení, například pomocí klávesy F5 nebo Tlačítkem Obnovit v prohlížeči.
Chyba 408 Request Timeout
Pokud používáte prohlížeč Chrome, je třeba vypnout Hardwarovou akceleraci a následně Restartovat prohlížeč.
Do adresy prohlížeče vložit chrome://settings/?search=hardw
Viz obrázky
Povolení vyskakovacích oken v prohlížeči
Pro většinu výstupů je potřeba aby prohlížeč umožnil zobrazení tzv. "vyskakovacích" oken. Většina prohlížečů má toto bohužel zakázáno,
proto při první snaze tisknout výstupy ze systému Tritius se zobrazí v liště prohlížeče (někdy nahoře u jiných prohlížečů dole)
Zpráva : Bylo zablokováno zobrazení vyskakovacích oken a Tlačítko Změnit.
Je potřeba si tohoto jinak barevného pruhu a otázky všimnout a:
- stisknout tlačítko Změnit a vybrat volbu Vždy povolit pro tuto adresu
- následně je potřeba opakovat stiskem tlačítka např. PDF v dialogu výstupů.
Teprve pak se objeví okno pro otevření výstupu popřípadě jeho uložení na disku.
Nefunguje přímý tisk z prohlížeče
- Je potřeba mít správně nainstalovaný a spuštěný program Přímý tisk (Tritius Desktop)
Přímý tisk Firefox 54.0 a novější
- je třeba přidat vyjímku pro certifikát, zadat do URL prohlížeče
- viz obrázek: