Zdrojový kód wiki DKP - Merlin (Android)
Version 5.6 by Petr Benda on 2024/06/03 09:44
Show last authors
| author | version | line-number | content |
|---|---|---|---|
| 1 | = Merlin (Android) = | ||
| 2 | |||
| 3 | == Nastavení nového Merlina == | ||
| 4 | |||
| 5 | 1. Nastavení → Informace o telefonu → Číslo sestavení (aktivovat vývojářský režim) | ||
| 6 | 1. Nastavení → Systém → Pro vývojáře → Ladění přes USB → Zapnout | ||
| 7 | 1. Nastavení → Systém → Pro vývojáře → Výchozí konfigurace USB → Přenos souborů | ||
| 8 | 1. Nastavení → Systém → Jazyky a zadávání → Jazyky → Přidat jazyk → Čeština | ||
| 9 | 1. Nastavení → Systém → Datum a čas | ||
| 10 | 11. Používat čas sítě - Zapnout | ||
| 11 | 11. Časové pásmo → Region → Česko | ||
| 12 | 1. Nastavení → Systém → Další aktualizace systému → DOWNLOAD | ||
| 13 | |||
| 14 | == Workflow inventury == | ||
| 15 | |||
| 16 | 1. načíst data pro inventuru | ||
| 17 | 1. rozhodnout jestli **pokračuji **ve staré nebo chci zahájit **novou** | ||
| 18 | 1*. nová vyzve k potvrzení slovem ano a **smaže **předchozí data (pokud nějaká existovala) | ||
| 19 | 1*. následně zvolíme jestli soubor chceme zvolit **automaticky** nebo **ručně** | ||
| 20 | 1. samotné revidování se zahájí **výběr **nebo **načtením **čipu **místnosti** | ||
| 21 | 1. projdu celou místnost | ||
| 22 | 1*. cílem je dostat se v kategorii očekáváno na **0** | ||
| 23 | 1*. pokud se mi nedaří snížit očekáváno na 0, tak rozkliknutím kategorie se mohu podívat jaké předměty mi chybí a zkusit je fyzicky nalézt | ||
| 24 | 1**. pokud předmět najdu | ||
| 25 | 1**1. načtu ho skenerem (tlačítko na rukojeti) | ||
| 26 | 1**1. rozkliknu ho v očekáváno a dám ANO | ||
| 27 | 1. **místnost ukončím** kliknutím na Menu (pauza čtení) | ||
| 28 | 1. přejdu k další místnost a zopakuji bod 3., 4. a 5. | ||
| 29 | 1. bod 6. opakuji stále dokola | ||
| 30 | 1. jakmile mám všechny místnosti projité, tak v nabídce kliknu na **Vyexportovat data** | ||
| 31 | 1. připojím Merlina k PC pomocí kabelu (**na Androidu musí být USB přepnuto na přenos dat**) | ||
| 32 | 1. ve Windows aplikaci pokračuji záložkou **Stažení dat z Merlina** | ||
| 33 | |||
| 34 | Předměty nalezené v jiné místnosti se již nezobrazují v Očekáváno, jsou považovány za načtené, ale zároveň i načtení ve správné místnosti je zaznamenáno. Program na PC, pak provede vyhodnocení. | ||
| 35 | |||
| 36 | Při načítání se nad kategoriemi robrazuje nejsilnější čip: | ||
| 37 | |||
| 38 | 1. černá barva znamená, že do místnosti patří | ||
| 39 | 1. červená, že se jedná o předmět z jiné místnosti, po rozkliknutí mohu provést: | ||
| 40 | 11. dislokaci | ||
| 41 | 11. přemístění | ||
| 42 | |||
| 43 | == Hledání čipu == | ||
| 44 | |||
| 45 | [[image:1709203424236-195.png||height="356" width="200"]] | ||
| 46 | |||
| 47 | PŘIDAT- přidá uživatelem zadaný čip do seznamu čipů k vyhledání | ||
| 48 | |||
| 49 | ODEBRAT- odebere označený čip ze seznamu čipů k vyhledání | ||
| 50 | |||
| 51 | VYHLEDEJ - vyhledá čipy v okolí a přidá do seznamu čipů k vyhledání | ||
| 52 | |||
| 53 | LOKALIZUJ VŠE - spustí vyhledávání všech čipů v seznamu | ||
| 54 | |||
| 55 | LOKALIZUJ JEDEN - spustí vyhledávání vybraného čipu v seznamu | ||
| 56 | |||
| 57 | [[image:1709203430946-866.png||height="356" width="200"]] | ||
| 58 | |||
| 59 | NALEZEN - během hledání odebere vybraný čip ze seznamu | ||
| 60 | |||
| 61 | ZAMĚŘ - během hledání začne hledat pouze vybraný čip (hledání tedy přestane procházet celý seznam) | ||
| 62 | |||
| 63 | STOP - ukončí hledání | ||
| 64 | |||
| 65 | Vlevo nahoře se nachází animace, která ukazuje sílu signálu. Čím více procent, tím blíže je čip. Animace a hledaný čip mění barvu podle procent: | ||
| 66 | |||
| 67 | červená - čip není k nalezení, žlutá - blížíte se k čipu, zelená - čip je před Vámi | ||
| 68 | |||
| 69 | === Hledání jednoho čipu === | ||
| 70 | |||
| 71 | Vybere se jeden čip ze seznamu a pomocí tlačítka LOKALIZUJ JEDEN se spustí hledání vybraného čipu. Hledání se ukončí pomocí tlačítka STOP. | ||
| 72 | |||
| 73 | === Hledání více čipů === | ||
| 74 | |||
| 75 | Hledání všech čipů v seznamu se spustí pomocí tlačítka LOKALIZUJ VŠE. Celé hledání se ukončí pomocí tlačítka STOP. | ||
| 76 | |||
| 77 | Příklad jak postupovat při hledání: | ||
| 78 | |||
| 79 | 1. Merlin postupně prochází čipy (a jejich kombinace). | ||
| 80 | 1. Jakmile je signál větší než 0% ihned kliknout na Zaměř. | ||
| 81 | 1. Začne hledání pouze jednoho čipu. | ||
| 82 | 1. Až uživatel nalezne čip, tak pomocí tlačítka Nalezen ho odstraní ze seznamu. | ||
| 83 | 1. Aplikace pokračuje dál procházením čipů v seznamu (a jejich kombinací). | ||
| 84 | |||
| 85 | == Inventura == | ||
| 86 | |||
| 87 | Nejdříve je potřeba načíst data pro Inventuru: | ||
| 88 | |||
| 89 | [[image:1709203437632-779.png||height="356" width="200"]] | ||
| 90 | |||
| 91 | Následně zvolte jestli chcete pokračovat v původní nebo začít novou: | ||
| 92 | |||
| 93 | [[image:1709203444029-211.png||height="356" width="200"]] | ||
| 94 | |||
| 95 | Zvolte jestli chcete soubor se vstupními daty načíst automaticky nebo ho vybrat ručně: | ||
| 96 | |||
| 97 | [[image:1709203449468-463.png||height="356" width="200"]] | ||
| 98 | |||
| 99 | Počkejte než se data naimportují: | ||
| 100 | |||
| 101 | [[image:1709203455304-171.png||height="356" width="200"]] | ||
| 102 | |||
| 103 | Vyberte nebo načtěte místnost, kterou chcete začít: | ||
| 104 | |||
| 105 | [[image:1709203460261-893.png||height="356" width="200"]] | ||
| 106 | |||
| 107 | [[image:1709203466742-869.png||height="356" width="200"]] | ||
| 108 | |||
| 109 | Nahoře je zobrazena aktuálně revidující místnost. Pod počítadlem čipů se zobrazuje nejsilnější čip s popisem, pokud je nápis černý, tak to znamená, že patří do místnosti, naopak červená barva znázorňuje předmět z jiné místnosti. | ||
| 110 | |||
| 111 | Dole jsou čipy tříděny do základních kategorií: | ||
| 112 | |||
| 113 | 1. Očekáváno - předmět, který se má v místnosti nacházet a ještě nebyl načten (čipy nalezené v jiných místnostech se nezobrazují k vyhodnocení dojde v PC) | ||
| 114 | 1. Neznámý předmět - předmět, který se nenachází v importovaných datech | ||
| 115 | 1. OK - očekávaný předmět, který byl úspěšně načten | ||
| 116 | |||
| 117 | Kategorii lze rozkliknout pro zobrazení výpisu předmětů: | ||
| 118 | |||
| 119 | [[image:1709203472579-830.png||height="356" width="200"]] | ||
| 120 | |||
| 121 | V menu se můžete přepnout na revidování jiné místnosti (vybráním z roletky nebo načtením čipu místnosti) | ||
| 122 | |||
| 123 | [[image:1709203478481-645.png||height="356" width="200"]] | ||
| 124 | |||
| 125 | Volbou výsledky lze zobrazit celkovou statistiku inventury, popřípadě jednotlivých místností: | ||
| 126 | |||
| 127 | [[image:1709203484192-847.png||height="356" width="200"]] | ||
| 128 | |||
| 129 | Tlačítko Zapsat čipy umožňuje zápis viz Kapitola Zápis čipů. | ||
| 130 | |||
| 131 | Vyexportovat data připraví data pro import do PC. | ||
| 132 | |||
| 133 | == Zápis čipů == | ||
| 134 | |||
| 135 | === Bez inventury === | ||
| 136 | |||
| 137 | [[image:1709203489373-388.png||height="356" width="200"]] | ||
| 138 | |||
| 139 | Tlačítko Nalézt čip vyhledá čipy v těsné blízkosti zařízení, kliknutím na čip se spustí skener čárových kódů, který uloží čárový kód do čipu. | ||
| 140 | |||
| 141 | Zápis je funkční pouze pokud je v těsné blízkosti pouze jeden čip. | ||
| 142 | |||
| 143 | === S inventurou === | ||
| 144 | |||
| 145 | [[image:1709203495254-192.png||height="356" width="200"]] | ||
| 146 | |||
| 147 | Funguje stejně jako bez Inventury, pouze je potřeba vybrat i místnost do které předmět patří. |