Zdrojový kód wiki DKP - Merlin (Android)

Naposledy změněno Jan Šimeček 2024/12/05 14:53

Show last authors
1 = Merlin (Android) =
2
3 == Nastavení nového Merlina ==
4
5 1. Nastavení → Informace o telefonu → Číslo sestavení (aktivovat vývojářský režim)
6 1. Nastavení → Systém → Pro vývojáře → Ladění přes USB → Zapnout
7 1. Nastavení → Systém → Pro vývojáře → Výchozí konfigurace USB → Přenos souborů
8 1. Nastavení → Systém → Jazyky a zadávání → Jazyky → Přidat jazyk → Čeština
9 1. Nastavení → Systém → Datum a čas
10 11. Používat čas sítě - Zapnout
11 11. Časové pásmo → Region → Česko
12 1. Nastavení → Systém → Další aktualizace systému → DOWNLOAD
13
14 == Workflow inventury ==
15
16 1. zkontrolovat si správný čas a datum v Androidu
17 1. načíst data pro inventuru
18 1. rozhodnout jestli **pokračuji **ve staré nebo chci zahájit **novou**
19 1*. nová vyzve k potvrzení slovem ano a **smaže **předchozí data  (pokud nějaká existovala)
20 1*. následně zvolíme jestli soubor chceme zvolit **automaticky** nebo **ručně**
21 1. samotné revidování se zahájí **výběr **nebo **načtením **čipu **místnosti**
22 1. projdu celou místnost
23 1*. cílem je dostat se v kategorii očekáváno na **0**
24 1*. pokud se mi nedaří snížit očekáváno na 0, tak rozkliknutím kategorie se mohu podívat jaké předměty mi chybí a zkusit je fyzicky nalézt
25 1**. pokud předmět najdu
26 1**1. načtu ho skenerem (tlačítko na rukojeti)
27 1**1. rozkliknu ho v očekáváno a dám ANO
28 1. **místnost ukončím** kliknutím na Menu (pauza čtení)
29 1. přejdu k další místnost a zopakuji bod 3., 4. a 5.
30 1. bod 6. opakuji stále dokola
31 1. jakmile mám všechny místnosti projité, tak v nabídce kliknu na **Vyexportovat data**
32 1. připojím Merlina k PC pomocí kabelu (**na Androidu musí být USB přepnuto na přenos dat**)
33 1. ve Windows aplikaci pokračuji záložkou **Stažení dat z Merlina**
34
35 Předměty nalezené v jiné místnosti se již nezobrazují v Očekáváno, jsou považovány za načtené, ale zároveň i načtení ve správné místnosti je zaznamenáno. Program na PC, pak provede vyhodnocení.
36
37 Při načítání se nad kategoriemi robrazuje nejsilnější čip:
38
39 1. černá barva znamená, že do místnosti patří
40 1. červená, že se jedná o předmět z jiné místnosti, po rozkliknutí mohu provést:
41 11. dislokaci
42 11. přemístění
43
44 == Hledání čipu ==
45
46 [[image:1709203424236-195.png||height="356" width="200"]]
47
48 PŘIDAT- přidá uživatelem zadaný čip do seznamu čipů k vyhledání
49
50 ODEBRAT- odebere označený čip ze seznamu čipů k vyhledání
51
52 VYHLEDEJ - vyhledá čipy v okolí a přidá do seznamu čipů k vyhledání
53
54 LOKALIZUJ VŠE - spustí vyhledávání všech čipů v seznamu
55
56 LOKALIZUJ JEDEN - spustí vyhledávání vybraného čipu v seznamu
57
58 [[image:1709203430946-866.png||height="356" width="200"]]
59
60 NALEZEN - během hledání odebere vybraný čip ze seznamu
61
62 ZAMĚŘ - během hledání začne hledat pouze vybraný čip (hledání tedy přestane procházet celý seznam)
63
64 STOP - ukončí hledání
65
66 Vlevo nahoře se nachází animace, která ukazuje sílu signálu. Čím více procent, tím blíže je čip. Animace a hledaný čip mění barvu podle procent:
67
68 červená - čip není k nalezení, žlutá - blížíte se k čipu, zelená - čip je před Vámi
69
70 === Hledání jednoho čipu ===
71
72 Vybere se jeden čip ze seznamu a pomocí tlačítka LOKALIZUJ JEDEN se spustí hledání vybraného čipu. Hledání se ukončí pomocí tlačítka STOP.
73
74 === Hledání více čipů ===
75
76 Hledání všech čipů v seznamu se spustí pomocí tlačítka LOKALIZUJ VŠE. Celé hledání se ukončí pomocí tlačítka STOP.
77
78 Příklad jak postupovat při hledání:
79
80 1. Merlin postupně prochází čipy (a jejich kombinace).
81 1. Jakmile je signál větší než 0% ihned kliknout na Zaměř.
82 1. Začne hledání pouze jednoho čipu.
83 1. Až uživatel nalezne čip, tak pomocí tlačítka Nalezen ho odstraní ze seznamu.
84 1. Aplikace pokračuje dál procházením čipů v seznamu (a jejich kombinací).
85
86 == Inventura ==
87
88 Nejdříve je potřeba načíst data pro Inventuru:
89
90 [[image:1709203437632-779.png||height="356" width="200"]]
91
92 Následně zvolte jestli chcete pokračovat v původní nebo začít novou:
93
94 [[image:1709203444029-211.png||height="356" width="200"]]
95
96 Zvolte jestli chcete soubor se vstupními daty načíst automaticky nebo ho vybrat ručně:
97
98 [[image:1709203449468-463.png||height="356" width="200"]]
99
100 Počkejte než se data naimportují:
101
102 [[image:1709203455304-171.png||height="356" width="200"]]
103
104 Vyberte nebo načtěte místnost, kterou chcete začít:
105
106 [[image:1709203460261-893.png||height="356" width="200"]]
107
108 [[image:1709203466742-869.png||height="356" width="200"]]
109
110 Nahoře je zobrazena aktuálně revidující místnost. Pod počítadlem čipů se zobrazuje nejsilnější čip s popisem, pokud je nápis černý, tak to znamená, že patří do místnosti, naopak červená barva znázorňuje předmět z jiné místnosti.
111
112 Dole jsou čipy tříděny do základních kategorií:
113
114 1. Očekáváno - předmět, který se má v místnosti nacházet a ještě nebyl načten (čipy nalezené v jiných místnostech se nezobrazují k vyhodnocení dojde v PC)
115 1. Neznámý předmět - předmět, který se nenachází v importovaných datech
116 1. OK - očekávaný předmět, který byl úspěšně načten
117
118 Kategorii lze rozkliknout pro zobrazení výpisu předmětů:
119
120 [[image:1709203472579-830.png||height="356" width="200"]]
121
122 V menu se můžete přepnout na revidování jiné místnosti (vybráním z roletky nebo načtením čipu místnosti)
123
124 [[image:1709203478481-645.png||height="356" width="200"]]
125
126 Volbou výsledky lze zobrazit celkovou statistiku inventury, popřípadě jednotlivých místností:
127
128 [[image:1709203484192-847.png||height="356" width="200"]]
129
130 Tlačítko Zapsat čipy umožňuje zápis viz Kapitola Zápis čipů.
131
132 Vyexportovat data připraví data pro import do PC.
133
134 == Zápis čipů ==
135
136 === Bez inventury ===
137
138 [[image:1709203489373-388.png||height="356" width="200"]]
139
140 Tlačítko Nalézt čip vyhledá čipy v těsné blízkosti zařízení, kliknutím na čip se spustí skener čárových kódů, který uloží čárový kód do čipu.
141
142 Zápis je funkční pouze pokud je v těsné blízkosti pouze jeden čip.
143
144 === S inventurou ===
145
146 [[image:1709203495254-192.png||height="356" width="200"]]
147
148 Funguje stejně jako bez Inventury, pouze je potřeba vybrat i místnost do které předmět patří.