Zdrojový kód wiki DKP - Merlin (Android)
Naposledy změněno Jan Šimeček 2024/12/05 14:53
Show last authors
author | version | line-number | content |
---|---|---|---|
1 | = Merlin (Android) = | ||
2 | |||
3 | == Nastavení nového Merlina == | ||
4 | |||
5 | 1. Nastavení → Informace o telefonu → Číslo sestavení (aktivovat vývojářský režim) | ||
6 | 1. Nastavení → Systém → Pro vývojáře → Ladění přes USB → Zapnout | ||
7 | 1. Nastavení → Systém → Pro vývojáře → Výchozí konfigurace USB → Přenos souborů | ||
8 | 1. Nastavení → Systém → Jazyky a zadávání → Jazyky → Přidat jazyk → Čeština | ||
9 | 1. Nastavení → Systém → Datum a čas | ||
10 | 11. Používat čas sítě - Zapnout | ||
11 | 11. Časové pásmo → Region → Česko | ||
12 | 1. Nastavení → Systém → Další aktualizace systému → DOWNLOAD | ||
13 | |||
14 | == Workflow inventury == | ||
15 | |||
16 | 1. zkontrolovat si správný čas a datum v Androidu | ||
17 | 1. načíst data pro inventuru | ||
18 | 1. rozhodnout jestli **pokračuji **ve staré nebo chci zahájit **novou** | ||
19 | 1*. nová vyzve k potvrzení slovem ano a **smaže **předchozí data (pokud nějaká existovala) | ||
20 | 1*. následně zvolíme jestli soubor chceme zvolit **automaticky** nebo **ručně** | ||
21 | 1. samotné revidování se zahájí **výběr **nebo **načtením **čipu **místnosti** | ||
22 | 1. projdu celou místnost | ||
23 | 1*. cílem je dostat se v kategorii očekáváno na **0** | ||
24 | 1*. pokud se mi nedaří snížit očekáváno na 0, tak rozkliknutím kategorie se mohu podívat jaké předměty mi chybí a zkusit je fyzicky nalézt | ||
25 | 1**. pokud předmět najdu | ||
26 | 1**1. načtu ho skenerem (tlačítko na rukojeti) | ||
27 | 1**1. rozkliknu ho v očekáváno a dám ANO | ||
28 | 1. **místnost ukončím** kliknutím na Menu (pauza čtení) | ||
29 | 1. přejdu k další místnost a zopakuji bod 3., 4. a 5. | ||
30 | 1. bod 6. opakuji stále dokola | ||
31 | 1. jakmile mám všechny místnosti projité, tak v nabídce kliknu na **Vyexportovat data** | ||
32 | 1. připojím Merlina k PC pomocí kabelu (**na Androidu musí být USB přepnuto na přenos dat**) | ||
33 | 1. ve Windows aplikaci pokračuji záložkou **Stažení dat z Merlina** | ||
34 | |||
35 | Předměty nalezené v jiné místnosti se již nezobrazují v Očekáváno, jsou považovány za načtené, ale zároveň i načtení ve správné místnosti je zaznamenáno. Program na PC, pak provede vyhodnocení. | ||
36 | |||
37 | Při načítání se nad kategoriemi robrazuje nejsilnější čip: | ||
38 | |||
39 | 1. černá barva znamená, že do místnosti patří | ||
40 | 1. červená, že se jedná o předmět z jiné místnosti, po rozkliknutí mohu provést: | ||
41 | 11. dislokaci | ||
42 | 11. přemístění | ||
43 | |||
44 | == Hledání čipu == | ||
45 | |||
46 | [[image:1709203424236-195.png||height="356" width="200"]] | ||
47 | |||
48 | PŘIDAT- přidá uživatelem zadaný čip do seznamu čipů k vyhledání | ||
49 | |||
50 | ODEBRAT- odebere označený čip ze seznamu čipů k vyhledání | ||
51 | |||
52 | VYHLEDEJ - vyhledá čipy v okolí a přidá do seznamu čipů k vyhledání | ||
53 | |||
54 | LOKALIZUJ VŠE - spustí vyhledávání všech čipů v seznamu | ||
55 | |||
56 | LOKALIZUJ JEDEN - spustí vyhledávání vybraného čipu v seznamu | ||
57 | |||
58 | [[image:1709203430946-866.png||height="356" width="200"]] | ||
59 | |||
60 | NALEZEN - během hledání odebere vybraný čip ze seznamu | ||
61 | |||
62 | ZAMĚŘ - během hledání začne hledat pouze vybraný čip (hledání tedy přestane procházet celý seznam) | ||
63 | |||
64 | STOP - ukončí hledání | ||
65 | |||
66 | Vlevo nahoře se nachází animace, která ukazuje sílu signálu. Čím více procent, tím blíže je čip. Animace a hledaný čip mění barvu podle procent: | ||
67 | |||
68 | červená - čip není k nalezení, žlutá - blížíte se k čipu, zelená - čip je před Vámi | ||
69 | |||
70 | === Hledání jednoho čipu === | ||
71 | |||
72 | Vybere se jeden čip ze seznamu a pomocí tlačítka LOKALIZUJ JEDEN se spustí hledání vybraného čipu. Hledání se ukončí pomocí tlačítka STOP. | ||
73 | |||
74 | === Hledání více čipů === | ||
75 | |||
76 | Hledání všech čipů v seznamu se spustí pomocí tlačítka LOKALIZUJ VŠE. Celé hledání se ukončí pomocí tlačítka STOP. | ||
77 | |||
78 | Příklad jak postupovat při hledání: | ||
79 | |||
80 | 1. Merlin postupně prochází čipy (a jejich kombinace). | ||
81 | 1. Jakmile je signál větší než 0% ihned kliknout na Zaměř. | ||
82 | 1. Začne hledání pouze jednoho čipu. | ||
83 | 1. Až uživatel nalezne čip, tak pomocí tlačítka Nalezen ho odstraní ze seznamu. | ||
84 | 1. Aplikace pokračuje dál procházením čipů v seznamu (a jejich kombinací). | ||
85 | |||
86 | == Inventura == | ||
87 | |||
88 | Nejdříve je potřeba načíst data pro Inventuru: | ||
89 | |||
90 | [[image:1709203437632-779.png||height="356" width="200"]] | ||
91 | |||
92 | Následně zvolte jestli chcete pokračovat v původní nebo začít novou: | ||
93 | |||
94 | [[image:1709203444029-211.png||height="356" width="200"]] | ||
95 | |||
96 | Zvolte jestli chcete soubor se vstupními daty načíst automaticky nebo ho vybrat ručně: | ||
97 | |||
98 | [[image:1709203449468-463.png||height="356" width="200"]] | ||
99 | |||
100 | Počkejte než se data naimportují: | ||
101 | |||
102 | [[image:1709203455304-171.png||height="356" width="200"]] | ||
103 | |||
104 | Vyberte nebo načtěte místnost, kterou chcete začít: | ||
105 | |||
106 | [[image:1709203460261-893.png||height="356" width="200"]] | ||
107 | |||
108 | [[image:1709203466742-869.png||height="356" width="200"]] | ||
109 | |||
110 | Nahoře je zobrazena aktuálně revidující místnost. Pod počítadlem čipů se zobrazuje nejsilnější čip s popisem, pokud je nápis černý, tak to znamená, že patří do místnosti, naopak červená barva znázorňuje předmět z jiné místnosti. | ||
111 | |||
112 | Dole jsou čipy tříděny do základních kategorií: | ||
113 | |||
114 | 1. Očekáváno - předmět, který se má v místnosti nacházet a ještě nebyl načten (čipy nalezené v jiných místnostech se nezobrazují k vyhodnocení dojde v PC) | ||
115 | 1. Neznámý předmět - předmět, který se nenachází v importovaných datech | ||
116 | 1. OK - očekávaný předmět, který byl úspěšně načten | ||
117 | |||
118 | Kategorii lze rozkliknout pro zobrazení výpisu předmětů: | ||
119 | |||
120 | [[image:1709203472579-830.png||height="356" width="200"]] | ||
121 | |||
122 | V menu se můžete přepnout na revidování jiné místnosti (vybráním z roletky nebo načtením čipu místnosti) | ||
123 | |||
124 | [[image:1709203478481-645.png||height="356" width="200"]] | ||
125 | |||
126 | Volbou výsledky lze zobrazit celkovou statistiku inventury, popřípadě jednotlivých místností: | ||
127 | |||
128 | [[image:1709203484192-847.png||height="356" width="200"]] | ||
129 | |||
130 | Tlačítko Zapsat čipy umožňuje zápis viz Kapitola Zápis čipů. | ||
131 | |||
132 | Vyexportovat data připraví data pro import do PC. | ||
133 | |||
134 | == Zápis čipů == | ||
135 | |||
136 | === Bez inventury === | ||
137 | |||
138 | [[image:1709203489373-388.png||height="356" width="200"]] | ||
139 | |||
140 | Tlačítko Nalézt čip vyhledá čipy v těsné blízkosti zařízení, kliknutím na čip se spustí skener čárových kódů, který uloží čárový kód do čipu. | ||
141 | |||
142 | Zápis je funkční pouze pokud je v těsné blízkosti pouze jeden čip. | ||
143 | |||
144 | === S inventurou === | ||
145 | |||
146 | [[image:1709203495254-192.png||height="356" width="200"]] | ||
147 | |||
148 | Funguje stejně jako bez Inventury, pouze je potřeba vybrat i místnost do které předmět patří. |