Zdrojový kód wiki DKP - Merlin (Android)

Version 5.7 by Petr Benda on 2024/06/03 09:44

Hide last authors
Petr Benda 5.6 1 = Merlin (Android) =
2
3 == Nastavení nového Merlina ==
4
5 1. Nastavení → Informace o telefonu → Číslo sestavení (aktivovat vývojářský režim)
6 1. Nastavení → Systém → Pro vývojáře → Ladění přes USB → Zapnout
7 1. Nastavení → Systém → Pro vývojáře → Výchozí konfigurace USB → Přenos souborů
8 1. Nastavení → Systém → Jazyky a zadávání → Jazyky → Přidat jazyk → Čeština
9 1. Nastavení → Systém → Datum a čas
10 11. Používat čas sítě - Zapnout
11 11. Časové pásmo → Region → Česko
12 1. Nastavení → Systém → Další aktualizace systému → DOWNLOAD
13
14 == Workflow inventury ==
15
16 1. načíst data pro inventuru
17 1. rozhodnout jestli **pokračuji **ve staré nebo chci zahájit **novou**
18 1*. nová vyzve k potvrzení slovem ano a **smaže **předchozí data  (pokud nějaká existovala)
19 1*. následně zvolíme jestli soubor chceme zvolit **automaticky** nebo **ručně**
20 1. samotné revidování se zahájí **výběr **nebo **načtením **čipu **místnosti**
21 1. projdu celou místnost
22 1*. cílem je dostat se v kategorii očekáváno na **0**
23 1*. pokud se mi nedaří snížit očekáváno na 0, tak rozkliknutím kategorie se mohu podívat jaké předměty mi chybí a zkusit je fyzicky nalézt
24 1**. pokud předmět najdu
25 1**1. načtu ho skenerem (tlačítko na rukojeti)
26 1**1. rozkliknu ho v očekáváno a dám ANO
27 1. **místnost ukončím** kliknutím na Menu (pauza čtení)
28 1. přejdu k další místnost a zopakuji bod 3., 4. a 5.
29 1. bod 6. opakuji stále dokola
30 1. jakmile mám všechny místnosti projité, tak v nabídce kliknu na **Vyexportovat data**
31 1. připojím Merlina k PC pomocí kabelu (**na Androidu musí být USB přepnuto na přenos dat**)
32 1. ve Windows aplikaci pokračuji záložkou **Stažení dat z Merlina**
33
34 Předměty nalezené v jiné místnosti se již nezobrazují v Očekáváno, jsou považovány za načtené, ale zároveň i načtení ve správné místnosti je zaznamenáno. Program na PC, pak provede vyhodnocení.
35
36 Při načítání se nad kategoriemi robrazuje nejsilnější čip:
37
38 1. černá barva znamená, že do místnosti patří
39 1. červená, že se jedná o předmět z jiné místnosti, po rozkliknutí mohu provést:
40 11. dislokaci
41 11. přemístění
42
43 == Hledání čipu ==
44
45 [[image:1709203424236-195.png||height="356" width="200"]]
46
47 PŘIDAT- přidá uživatelem zadaný čip do seznamu čipů k vyhledání
48
49 ODEBRAT- odebere označený čip ze seznamu čipů k vyhledání
50
51 VYHLEDEJ - vyhledá čipy v okolí a přidá do seznamu čipů k vyhledání
52
53 LOKALIZUJ VŠE - spustí vyhledávání všech čipů v seznamu
54
55 LOKALIZUJ JEDEN - spustí vyhledávání vybraného čipu v seznamu
56
57 [[image:1709203430946-866.png||height="356" width="200"]]
58
59 NALEZEN - během hledání odebere vybraný čip ze seznamu
60
61 ZAMĚŘ - během hledání začne hledat pouze vybraný čip (hledání tedy přestane procházet celý seznam)
62
63 STOP - ukončí hledání
64
65 Vlevo nahoře se nachází animace, která ukazuje sílu signálu. Čím více procent, tím blíže je čip. Animace a hledaný čip mění barvu podle procent:
66
67 červená - čip není k nalezení, žlutá - blížíte se k čipu, zelená - čip je před Vámi
68
69 === Hledání jednoho čipu ===
70
71 Vybere se jeden čip ze seznamu a pomocí tlačítka LOKALIZUJ JEDEN se spustí hledání vybraného čipu. Hledání se ukončí pomocí tlačítka STOP.
72
73 === Hledání více čipů ===
74
75 Hledání všech čipů v seznamu se spustí pomocí tlačítka LOKALIZUJ VŠE. Celé hledání se ukončí pomocí tlačítka STOP.
76
77 Příklad jak postupovat při hledání:
78
79 1. Merlin postupně prochází čipy (a jejich kombinace).
80 1. Jakmile je signál větší než 0% ihned kliknout na Zaměř.
81 1. Začne hledání pouze jednoho čipu.
82 1. Až uživatel nalezne čip, tak pomocí tlačítka Nalezen ho odstraní ze seznamu.
83 1. Aplikace pokračuje dál procházením čipů v seznamu (a jejich kombinací).
84
85 == Inventura ==
86
87 Nejdříve je potřeba načíst data pro Inventuru:
88
89 [[image:1709203437632-779.png||height="356" width="200"]]
90
91 Následně zvolte jestli chcete pokračovat v původní nebo začít novou:
92
93 [[image:1709203444029-211.png||height="356" width="200"]]
94
95 Zvolte jestli chcete soubor se vstupními daty načíst automaticky nebo ho vybrat ručně:
96
97 [[image:1709203449468-463.png||height="356" width="200"]]
98
99 Počkejte než se data naimportují:
100
101 [[image:1709203455304-171.png||height="356" width="200"]]
102
103 Vyberte nebo načtěte místnost, kterou chcete začít:
104
105 [[image:1709203460261-893.png||height="356" width="200"]]
106
107 [[image:1709203466742-869.png||height="356" width="200"]]
108
109 Nahoře je zobrazena aktuálně revidující místnost. Pod počítadlem čipů se zobrazuje nejsilnější čip s popisem, pokud je nápis černý, tak to znamená, že patří do místnosti, naopak červená barva znázorňuje předmět z jiné místnosti.
110
111 Dole jsou čipy tříděny do základních kategorií:
112
113 1. Očekáváno - předmět, který se má v místnosti nacházet a ještě nebyl načten (čipy nalezené v jiných místnostech se nezobrazují k vyhodnocení dojde v PC)
114 1. Neznámý předmět - předmět, který se nenachází v importovaných datech
115 1. OK - očekávaný předmět, který byl úspěšně načten
116
117 Kategorii lze rozkliknout pro zobrazení výpisu předmětů:
118
119 [[image:1709203472579-830.png||height="356" width="200"]]
120
121 V menu se můžete přepnout na revidování jiné místnosti (vybráním z roletky nebo načtením čipu místnosti)
122
123 [[image:1709203478481-645.png||height="356" width="200"]]
124
125 Volbou výsledky lze zobrazit celkovou statistiku inventury, popřípadě jednotlivých místností:
126
127 [[image:1709203484192-847.png||height="356" width="200"]]
128
129 Tlačítko Zapsat čipy umožňuje zápis viz Kapitola Zápis čipů.
130
131 Vyexportovat data připraví data pro import do PC.
132
133 == Zápis čipů ==
134
135 === Bez inventury ===
136
137 [[image:1709203489373-388.png||height="356" width="200"]]
138
139 Tlačítko Nalézt čip vyhledá čipy v těsné blízkosti zařízení, kliknutím na čip se spustí skener čárových kódů, který uloží čárový kód do čipu.
140
141 Zápis je funkční pouze pokud je v těsné blízkosti pouze jeden čip.
142
143 === S inventurou ===
144
145 [[image:1709203495254-192.png||height="356" width="200"]]
146
147 Funguje stejně jako bez Inventury, pouze je potřeba vybrat i místnost do které předmět patří.