Version 24.1 by Jan Šimeček on 2025/11/13 13:38

Show last authors
1 {{toc/}}
2
3 = Nefunkční přímý tisk =
4
5 1. Není funkční katalog Tritia.
6 1. Na počítači je ve Windows více uživatelských účtů, mezi kterými se uživatelé během dne přepínají. Po přepnutí uživatele přestane tisk fungovat. Je potřeba, aby se uživatelé ve Windows nepřepínali, ale vždy odhlašovali. Jinak zůstane program spuštěný pod předchozím účtem a pod druhým přihlášeným účtem nebude tisk fungovat.
7 1. Uživatel se přepíná mezi knihovnami pomocí nabídky knihoven vpravo dole (po přepnutí do knihovny se ztrácí nastavení zařízení a je potřeba obnovit stránku).
8 1. Zkontrolovat jestli je program pro přímý tisk na PC spuštěn - Ikona programu viz. snímek (po najetí kurzoru myši se zobrazí text "**Tritius přímý tisk**")
9 [[image:1734003012276-396.png]]
10 1. Není povolená komunikace v google Chrome: [[https:~~/~~/doc.tritius.cz/bin/view/uzivatelsky-manual/tritius-desktop/Povoleni-komunikace-s-Tritius-Desktop/>>https://doc.tritius.cz/bin/view/uzivatelsky-manual/tritius-desktop/Povoleni-komunikace-s-Tritius-Desktop/]]
11
12 = Pomalý přímý tisk =
13
14 * (((
15 Windows monitoruje aplikaci pro přímý tisk čímž ji zpomaluje (považuje ji za nedůvěryhodnou, tisk trvá cca 8s místo 2s), existují 2 řešení:*
16
17 (((
18 == **Přidání výjimky pro Windows Defender {{html}}<span style="color: red;">(Doporučené řešení)</span>{{/html}}** ==
19
20 * **Windows 10**
21 ** Nastavení -> Zabezpečení Windows -> Ochrana před viry a hrozbami -> Nastavení ochrany před viry a hrozbami -> Vyloučení -> Přidat a odebrat vyloučení -> **Přidat vyloučení **-> Složka
22 *** Přidat složku, kde se nachází program TritiusDesktop //(např. C:\Users\**UzivatelWindows**\AppData\Roaming\TritiusApps\TritiusDesktop nebo C:\TritiusDesktop)//
23 * **Windows 11**
24 ** Nastavení -> Soukromí a zabezpečení -> Zabezpečení Windows -> Nastavení ochrany před viry a hrozbami -> Vyloučení -> Přidat a odebrat vyloučení -> **Přidat vyloučení** -> Složka
25 *** Přidat složku, kde se nachází program TritiusDesktop //(např. C:\Users\**UzivatelWindows**\AppData\Roaming\TritiusApps\TritiusDesktop nebo C:\TritiusDesktop)//
26 )))
27
28 (((
29 == **Přeinstalovat TritiusDesktop** ==
30
31 * **[[Grafický návod na instalaci TritiusDesktop>>doc:uzivatelsky-manual.graficke-navody.graficky-navod-na-instalaci-tritiusdesktop.WebHome]]**
32 )))
33 )))
34
35 (% class="box successmessage" %)
36 (((
37 **TIP:** Cestu k TritiusDesktop lze zjisti kliknutím pravým tlačítkem na zástupce na ploše a vybráním možnosti **Otevřít umístění souboru**
38 )))
39
40 = Nefunkční RFID čtečka =
41
42 * Není správně nainstalovaná:
43 *1. [[Ovladač pro M100>>doc:uzivatelsky-manual.tritius-desktop.tritius-rfid-tritius-desktop.Ovladac-pro-M100]]
44 *1. [[NORDIC ID SAMPO (RFID) - instalace>>doc:uzivatelsky-manual.tritius-desktop.tritius-rfid-tritius-desktop.nordic-id-sampo-rfid---instalace.WebHome]]
45 * Je nastaven světelný senzor, ale v místnosti je málo světla a tedy nedojde k aktivaci čtení.
46
47 = Strážce =
48
49 * Nehouká poplach - čip opakovaně nehouká po dobu než vyprší doba nastavené cache.
50 * Houká vše - je nastaven Testovací režim.
51
52 = [[Odeslání logových souborů (Tritius Desktop)>>doc:.odeslani-logovych-souboru-tritius-desktop.WebHome]] =